Oväntad morgon!

Vaknade i morse i tron om att det skulle bli en lugn morgon.
Träbrädorna i köket skulle oljas in och efter det kl13 skulle jag till tandläkaren.
Men icke, kl 09.52 ringer mamma och har glömt nycklarna till butiken.
Efter många om och men, samt panik letanden av bilnyckeln kom jag iväg.
Fångade upp mammsen som hade ångest i farten och far i en väldans fast
mot hemmet där nycklarna tillfirman låg...

Väl på jobbet satt vi och talade om allt mellan himmel och jord.
Plötsligt ringer telefonen, det är min tandläkare som ringer!
Faaan, kl är då 13.10 jag har heelt glömt bort tandläkartiden!
Där rök 600 spänn utan att jag ens fick kolla mina tänder! Skit, skit, skit!

Nu ska jag göra mig ording för restaurang besök tillsammans med Johan
och några kollegor, vilka vet jag faktiskt inte. Jag blev med bjuden i sista sekund.
En liten avskedsmiddag för Rosanna som ska ut och resa.

Rosanna och Jag!

See you!


Kommentarer
Postat av: nela

fiiiin du är!

2008-12-03 @ 22:58:07
URL: http://vrionela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0