Något snuskigt?

Vet ni vad jag gör varje morgon?
Jag vet att ni hoppas på ett snuskigt svar nu när ni ser bilderna på en säng.
Tyvärr måste jag göra er besviken, Jag har inte hett, svettigt, vilt sex VARJE morgon ;)

Ne, jag bäddar sängen! Tro det eller ej men det tar mellan 5-10 minuter!
Hade gärna skitit i det någon endaste morgon men det går inte!
Jag kommer inte in i min garderob om jag inte bäddar! Så är det!
Ni måste bara hålla med, sängen är en fröjd för både öga och kropp!
Eller hur?!



 

Kommentarer
Postat av: nela

ååå vilken fin säng o kuddar! =) haha ja, visst måste man bädda sängen varje morgon! =) vad händer i helgen då? kram nela. såg att ni länkat mig, fan va söta ni e! =)

2008-12-05 @ 10:45:53
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt imponerande måste jag säga. Själv kan man knappt lägga täcket tillrätta.

Ha nu en skön helg med mycket kärlek ;)



Kramar

2008-12-05 @ 12:37:41
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0