Motörheads afterparty!

Jävligt trevlig kväll igår måste jag säga.
Ledsen Hanna men jag måste säga att du missade en grym utekväll.
Först mötte vi upp Syd och Anders på deras hotell och tog ett glas vin
sedan susade vi i väg i en taxi ner till scandinavium där vi köpte biljetter
till konserten, jag är väl inget fan till Motörhead driekt och jag har redan sett
dom X antal gånger så vi stod väl mest och minglade i baren.
 (man finner oss i baren)

Efter det drog vi till park lane (oj nu försa jag mig) där bjöds
det på mat och drinkbiljetter. Kan ju säga att man inte behövde många
drinkbiljetter för man va ju ganska marinerad vid den tiden.
Sedan kom ju bandet och vi fick chansen att hångla med både
Lemmy och Mickey Dee. Lyckad kväll som sagt.
Bilder kommer;)

Idag har jag varit på stan och shoppat, kan ju säga att handla
julklappar på bakfyllan inte är något att rekomendera.
Men jag kände mig ganska kreaktiv ändå;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0