Slottskogen, och en helvetes eftermiddag

Ni kommer väl inte tro mig när jag säger detta men jag måste berätta:
Jag åkte dit!!!!!!!!!!!!!!!! Äcklig jävla fitt magsjuka, blev så ledsen.

Igår var jag, Hanna och Johan i Slottskogen. Påvägen hem fick jag akut ont i magen och blev illamående, så hela eftermiddagen gick åt till att spy gråta och må illa. Inte nog med det utan jag fick toalettsitsen i huvudet och svimmade av på badrumsgolvet, mardrömsscenario or what?

Här kommer lite bilder från Slottsskogen, innan helvetet bröt ut:



Kommentarer
Postat av: nat

Åh jag tycker så synd om dig! jag blev smittad på jobbet i Januari och var sjuk i 4 dagar. Magsjuka är typ det värsta man kan bli smittad av...

2009-03-31 @ 12:11:36
URL: http://infatuation.webblogg.se/
Postat av: CaTTis

Usch da! =/ Hoppas du blir friska snart!

2009-03-31 @ 19:54:47
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0