Party all night long

HEJ alla barn.
I lördags hade jag tjej-middag hemma hos mig.
Det dracks vin och pratades tjej-skvaller.
Efter middagen drog vi in till stan, på en privatfest.
(Det visade sig sedan att de flesta av de manliga skådespelarna i Andra Avenyn var där)

Först kände man sig ju lite små töntig eftersom detta inte är några
personer man umgås med i vanliga fall.
Så vi stod i köket och smuttade på våra vinglas.
Men i slutet var hela festen samlade där i vårt lilla kök.

Efter det gick vi till park lane.
Mycket trevligt.
Träffade en gammal kompis som sa:
-Sara kan du rätta till min kuk??
Glatt grabbade jag tag i lådan på honom.
-Men jag menar ju slipsen
- Det är lugnt jag kan rätta till den också.



Kommentarer
Postat av: fine

varför hamnar man alltid först i köket på sånna fester?? haha

2008-11-18 @ 11:25:45
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0