Våghals

Våghalskort fy fan vilken bra uppfinning!
Gör livet lite roligare! Införskaffades av mig igår!


Vi och våra vänner brukar köra med "Missions", ett uppdrag som
vi måste utföra någon gång under kvällen när vi går ut eller är bjudna på fest.
Att göra bort sig för folk är inget nytt för oss.

Min kollega Fredrik drog igår ett våghals kort.
Sanning eller Konsekvens?

Konsekvens:
"Du ska skicka detta sms till två av dina vänner:
Hej ursäkta att jag stör, men jag är osäker på min sexuallitet,
vet inte hur jag ska göra"


Det roliga i denna lilla historien är att han skickar till vår nattklubbschef
som är homosexuell och vi är alla lite osäkra på om Fredrik gillar
tjejer eller killar då han gillar att blanda rosa drinkar med min rosa shaker och lyssna på SpiceGirls.

Söta Rosanna och Fredric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0