Tråkigt

Sjukdom...
Förstår ni hur tråkigt det är? Aldrig får man känna sig helt frisk heller.
Jag dricker nu massor med vatten, lite tea,
Berocca och Immolina(algextrakt som bättrar på immunförsvaret)

Det som jag tycker är jobbigast med att vara sjuk är att det känns som jag
sviker mina jobb... det är inte bara ett jobb jag sätter i klistret utan TVÅ!
Känns riktigt jobbigt...

Borde inte tänka så, jag vet... måste vila upp mig,
istället stressar jag upp mig för att jag är borta...

Nu ska jag ta en shot med *Blutsaft och göra en smarrig spenat smoothie.


*Blutsaft,
Skonsamt järn- och vitamintillskott som snabbt fyller på järnförråden.
Syresättningen till blodet ökar energin och koncentrationsförmågan.

Kommentarer
Postat av: anjelina

hoppas du är frisk snart, för algextrakt och blutsaft låter inte mumsigt:)

2008-08-19 @ 12:05:51
URL: http://dirtyjunenightlove.blogspot.com
Postat av: roger

Lika vacker som vanligt :)

2008-08-19 @ 14:30:15
URL: http://suntripper.blogg.se/
Postat av: Alice

Hanna, hoppas det smakade bättre i pillerform! Själv har jag precis smuttat i mig lite blutsaft som jag snodde från butiken idag.. otippat att hitta dig i mölndal!

2008-08-22 @ 00:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0