Party on Nivå

Måste ju säga att vi hade fantastiskt trevligt i går! :)
Jeerk och Live bandet var skit bra !
Efter de ska ju bandet packa ihop alla grejer så
några av oss drog till Hard R0ck och några till Storan.

Efter en kaffe drink och varsin vodkalime drar jag Sara och Ullis
till Nivå, resten till Dimonddogs.

Party party! Hade väldigt trevligt! Här kommer lite bilder!




Bartendersn på Nivå ser lagom road ut.
fick med mitt kort på bilden också,
vilken mäster fotograf jag är på fyllan!

Tony då ! Lägg märke till mitt svinto hår på kort nr 2....kul!



och du Alice, fucking nice att träffa dig som vanligt, see you babe!
Leve a mark next time!

Spank you! :)




Kommentarer
Postat av: Siri Molin

Åh vad roligt ni ser ut att ha haft det =) får hänga på nästa gång Jeerk skall spela ! puss

2008-08-14 @ 14:13:35
URL: http://SiriMolin.se
Postat av: sanna

sv: Hi!

Jo det är fint! sj?

2008-08-14 @ 16:15:49
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Alice

haha ja okej då! om du tjatar, jag smyger runt här rätt ofta och har mer koll på er än vad ni tror ;) riktigt roligt att träffa er igår, som vanligt! Banga inte backyard ikväll vaa faan, I'll be there. Hör av er om ni åker in!(jag dansade inte på borden igår) puss

2008-08-14 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0