Utmaning

Jag har blivit utmanad av söta Mailn som vars blogg jag har följt ett bra tag nu :) !


1) Vad åt du till frukost?
En äcklig baguette från Hydro i Krokslätt... Inget jag brukar käka...
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Lägger upp senare.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
fan, har gömt min mobil hemma, men tror det var från syrran.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Brun
5) När var du arg senast?
I morse när bilarna i morgon trafiken kör som idioter! (Fast var bara lite arg)
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- Skolresan till Barcelona! Kärlek till de 
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Att vissa inte finns kvar i livet längre.
8) Yoga eller löpning?
Löpning, men borde kanske prova på yoga.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilè. En fet saftig biff eller vad säger du Sara? haha
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Läser inte sådan skit.
"Hur du får din kille att vilja ha sex med dig"  "Hetaste sommar modet"
"Snackar tjejkompisarna skit om dig, så här får du reda på det" "NYA DIETEN gå ner 10 kg på 1 timma "

ORKA!!!

11) Favoritkaraktär i deckare?
läser inte deckare
12) Teveprogram du aldrig missar?
Jobbar man som jag gör, (Dag och natt, oregelbunda tider) så går det inte att följa något program,
men gillar att se på de mesta, det som rör sig och är underhållande funkar alltid.
13) Vem är du avundsjuk på?
Jag är en gnutta avundsjuk på alla som är lediga och ligger ute i solen nu, och som ska dricka vin ikväll.
pust, vill också!
14) Din bästa revansch?
haha jag vet inte... kanske när jag klämde min hand i kassan på jobbet
och en kund skäller ut mig för att jag inte tar hans beställning,
då hämtar jag min chef så hon kunde slänga ut honom!
Det var rikgit gött!
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Jag har bara bra chefer faktiskt! :)
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Musslor har jag svårt för, slemmigt....
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Måste nog säga, Paris Hilton, hahah har drömt att hon har kuk...
hade varit kul att snacka lite om de! hahahha
18) Kaffe eller te?
både och.
19) Skostorlek?
36-37
20) Hur ofta är du på IKEA?
- Några gånger per år.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna.
Hus, bil, vovve, jag skulle resa, bli något.
Ge bort de som blev över till människor som behöver de bättre än jag.



Jag utmanar: Sweet Rock Sara , Den sötaste Lova, Siri den allsmäktige , Enbart en söt Emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0