Sjukdomen tar över... Igen...

Är sjuk...så fruktansvärt tråkigt.... klarar inte av det....
Sitter just nu och glädjer mig åt Antikdeckarna.
Det är ett program som just nu passar mig väldigt bra i smaken.
Två lite töntiga, lugna, kanske bögar, som talar om gammla föremål.

Jag har blivit helt fast... vill inte att det ska ta slut,
blir jävligt irriterad när Johan sätter på rock musik på datorn som skränar och dunkar i mitt huvud!
Fan att det är fint väder ute.... jag behöver sol, men just nu orkar jag inte ens se ljuset!

Låt mig vara, låt mig sitta i dunklet och se på Antikdeckarna!





Kommentarer
Postat av: Lova

krya på dig gumman.. hoppas du blir bättre snart!!

2008-08-18 @ 14:08:16
URL: http://nolim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0