Sexhandel och trafficking

Visst blir man fan orolig när man får höra att killar tror att alla prostutierade har valt att bli horor själva av egen fri vilja? Och får skylla sig själva om nått händer dom.

Snackar med en kille på en sida som har just dessa åsikter. Vad jag än säger får han inte in i sitt lilla huvud att i denna bransch blir kvinnor och barn utnyttjade och våldtagna, då säger han att dom kan ju faktist rymma? Hur högt ligger IQn då?

Sara:
men om du inte vet nått kan du ju inte säga något, tjejer far illa
och blir utnyttjade av Män som låser in dom i ett rum
och låter andra Män våldta dom, trafficking och annat
skit händer oclså pga att Män vill knulla..
jag snackar om traffickin, men du menar alltså att
12åriga barn som säljs till hallickar i andra länder av sina familjer,
och sedan bilr utnyttjade sexuellt har valt det själva och får skylla sig själv??

killen:
dom kan fly ? jag har växt uppp jag har klarat mig själv.
drf ja resonerar som jag gör.. men förstår inte vad barn har med detta å göra.
nu snackar vi om horor inte om pedofelism å sexhandel med barn

Sara:
antingen så har du en jävlig vriden verkighetsuppfattning
 eller så är du bara väldigt blåögd. visst vissa tjejer kanske
väljer att av egen njutning sälja sin kropp men tror du inte
dom flesta gör det för att det är den ända utvägen eller för
att dom blir tvingade till det??

INGENITNG HJÄLPTE.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Det är skrämmande att någon kan tro som han gör. Han borde nog läsa på lite om det som händer här i världen.

2008-08-10 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0