Mys!

hahahah fan vilken cool bild på Farfar!
Va mysigt ni ska ha det! För mig blir det jobb mellan 08.00-04.00....
Ja jag vet, mycket jobb....

Man måste tänka posetivt i sånna här lägen!
Jag bor fint, har en underbar familj(som inkluderar Johan), mat på bordet,
pengar, bil, vänner, roliga arbeten, fantasktiska arbetskamrater!
Det finns MÅNGA som har det värre, så jobbar 15 timmar med något jag tycker om
är inte så farligt, hade varit värre om man var slav i tyskland under nazisternas styre,
eller fånge i ett fängelse i thailand.

En kollega till mig jobbar och samlar ihop pengar till sin familj i Afrika.
Förra året hade han möjlighet att skicka 100 000 kr till dem,
Hur häftigt är inte det!?
Han är en fin människa, det kan man se i hans ögon, han har ett gott hjärta
och ett härligt skratt. Han jobbar och sliter här i Sverige för
att hans familj i Afrika ska kunna överleva.
Han är en hjälte.

Vad gör jag?



Kommentarer
Postat av: Frank & Rémy

Låter verkligen som en sann hjälte!

2008-08-09 @ 04:19:07
URL: http://whocaresitsonlyfashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0