Ja, Men jag ska bara köpa en dildo!

Visst har vi alla haft en dag som flytit på bättre än väntat,
och vi alla har haft minst en dag då inget flytit någonstans.
Den här dagen var en blandning.


Systrarna Hanson hade varit och fotat hela dagen, och fått
några nice kort, och några riktigt dåliga...så är det.
Vi försökte alla vara på gott humör,
stämmingen var spänd o blodsockret låg på noll.

-Shit pommesfrites, vi ska på födelsedagsmiddag om 1,5 timma!!!
 Födelsedagspresent? Kondomeriet? Ja?! En dildo får det bli!

Vi parkerar på gatan precis utanför Kondomeriet här i Göteborg.
-Ingen parkeringsvakt så långt ögat kunde nå (Vilket inte var så långt...)
Yes då smiter vi in.

Tror ni inte att de kommer en parkeringsvakt då!
Vi kastar oss in i bilen, vad sjutton gör vi nu?!
Sara kommer på den briljanta idèn om att jag ska gå ut och be om
att få stå olagligt i ca 10 medans jag köper en dildo.
Sagt och gjort!

Tack så mycket! :)


- Hej, jag vet att vi står lite olämpligt, men jag ska bara snabbt in och köpa en dildo!
Är det ok?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ;=) Det tyckte han om.....mmmmmm

2008-08-13 @ 19:20:55
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: Roger

va det ok då, eller missade jag något ?

2008-08-13 @ 20:13:31
URL: http://suntripper.blogg.se/
Postat av: Annie

Hahahaha, ni är så sköna tjejer!

2008-08-13 @ 20:16:38
URL: http://anniemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0