Bajsfläck och inget jobb

Jag är helt förstörd idag....känner mig lite dålig...
Kan inte, får inte bli sjuk!!!!!!! Ska jobba mycket denna veckan.

Är hemma från jobbet igen, inget att göra.
Har en bokning kl 22 ikväll... Får se om jag behöver åka in igen.

Måste säga att jag bli jävligt äcklad,
Någon på jobbet hade lämnat en bajsfläck i toalettstolen.
Menar människan att jag ska sitta där med min ny duschade stjärt och bara känna
hur ångorna från den lilla fläcken slingra sig uppåt för att förpesta mitt underliv!
Nä fy fan! Gör rent toaletten efter dig! Så de så!

Äckligt!!!!



Kommentarer
Postat av: Jessica Sköld

Ja, jag håller helt med dig. Det är så himla äckligt med bajs! Den personen var nog lös i magen tror jag. Det är därför kanske det är så mycket bajs i toaletten. Ja fy fan! Det är vidrigt! Känner du något litet barn som bara pratar om kiss och bajs eller? Jag har hört många, många barn säga om bajs och kiss och sånt där. Åh, vilka jävla skitungar alltså!

2010-06-25 @ 23:01:57
URL: http://jesskold.blogg.se/
Postat av: Sam

Vad är det för skillnad på en ny duschad stjärt och en nyduschad dito?

2010-12-15 @ 05:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0